حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1482×

اطلاعیه ها

پیام تبریک رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان

شناسه : 4005 11 تیر 1400 - 15:19 519 بازدید ارسال توسط :

رئیس فدراسیون تنیس روی میز طی پیامی فرا رسیدن دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان را به همه خبرنگاران ‘روزنامه نگاران ،ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی تبریک گفت. مهرداد علی قارداشی در پیامی اظهار کرد:بدون شک بخش مهمی از موفقیت های امروز ورزشکاران کشورمان در همه رشته های ورزشی مرهون زحمات خبرنگاران است بنابراین روز […]

پیام تبریک رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان
پ
پ

رئیس فدراسیون تنیس روی میز طی پیامی فرا رسیدن دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان را به همه خبرنگاران ‘روزنامه نگاران ،ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی تبریک گفت.

مهرداد علی قارداشی در پیامی اظهار کرد:بدون شک بخش مهمی از موفقیت های امروز ورزشکاران کشورمان در همه رشته های ورزشی مرهون زحمات خبرنگاران است بنابراین روز جهانی ورزش نویسان فرصت مناسبی است برای یادآوری و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی عزیزانی که با دلسوزی، صداقت و سلامت در حوزه رسانه‌ای مهم و تاثیرگذار چون ورزش فعالیت دارند.

قارداشی در ادامه افزود:بدون شک رسیدن به اهداف والا و رشد و پیشرفت در عرصه ورزش ، بدون همراهی،حمایت و هدایت رسانه‌های ورزشی امکان پذیر نخواهد بود.بواقع آنها با قلم شیوای خود همواره با انتشار موفقیت های ورزشکاران و تلاش مدیران در داخل کشور و انعکاس رویدادهای بین المللی مسیر توسعه ورزش را هموار کرده اند‌.بی تردید هیچ ترازویی نمی‌تواند ارزش تلاش‌های این قشر زحمت‌کش را اندازه‌گیری کرده و چیزی جز ارزشمندتر از قلم نمی‌تواند مراتب تقدیر این برادران و خواهران پرتلاش باشد.

بدینوسیله از تلاش‌ها و همراهی‌های اهالی رسانه نهایت سپاس و قدردانی را اعلام می‌دارم و امیدوارم در سایه پروردگار متعال سلامت، موفق و سربلند باشید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.