حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

7 محرم 1446 Saturday, 13 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

اردوی تمرینی آنلاین رده سنی هوپس آسیا با حضور نمایندگان کشور برگزار شد

شناسه : 3973 07 تیر 1400 - 21:01 1224 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ، اولین جلسه تمرین بازیکنان ۱۱ و ۱۲ سال کشورمان در مرکز بین المللی استعدادیابی و آموزش شهید عضدی با نظارت ماسیموکنستانتینی و دومنیک پلانتر از فدراسیون جهانی بصورت آنلاین برگزار شد . این تمرین برای شناخت بازیکنان و همچنین تمرین حرکت پا ، سرویس و بازی […]

اردوی تمرینی آنلاین رده سنی هوپس آسیا با حضور نمایندگان کشور برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ، اولین جلسه تمرین بازیکنان ۱۱ و ۱۲ سال کشورمان در مرکز بین المللی استعدادیابی و آموزش شهید عضدی با نظارت ماسیموکنستانتینی و دومنیک پلانتر از فدراسیون جهانی بصورت آنلاین برگزار شد . این تمرین برای شناخت بازیکنان و همچنین تمرین حرکت پا ، سرویس و بازی آزاد انجام شد . مربیان فدراسیون جهانی در پایان تمرین توصیه کردند که بازیکنان بیشتر روی حفظ تعادل در حرکت ها و دقت در محل فرود توپ و سرعت دادن بیشتر به توپ کار کنند .

در این تمرین ۲ ساعته بنیامین فرجی ، کمیل نیک نژاد ، باران ارجمندی و نازنین زهرا مرتضایی بعنوان بازیکن و حوری آقامیری ، زهره ابوطالبیان ، محسن شیشه گرها و رضا فرجی مربیان حاضر در این اردو بودند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.