حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1461×

اطلاعیه ها

ملاقات قارداشی با پیشکسوت ملی داوری

شناسه : 3903 03 تیر 1400 - 16:16 759 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی تنیس روی میز؛ مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در سفر به استان مرکزی و شهر ساوه از محمدرضا بلالی پیشکسوت با اخلاق داوری عیادت کرد. علی قارداشی به همراه علیرضا حجازیان(مسئول مناطق یازده گانه فدراسیون) ، به همراه جمعی از پیشکسوتان و مسئولان ورزش ساوه با حضور در […]

ملاقات قارداشی با پیشکسوت ملی داوری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تنیس روی میز؛ مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در سفر به استان مرکزی و شهر ساوه از محمدرضا بلالی پیشکسوت با اخلاق داوری عیادت کرد.

علی قارداشی به همراه علیرضا حجازیان(مسئول مناطق یازده گانه فدراسیون) ، به همراه جمعی از پیشکسوتان و مسئولان ورزش ساوه با حضور در منزل بلالی با وی دیدار و جویای احوال این پیشکسوت داوری تنیس روی میز کشورمان شدند.

همچنین در این ملاقات ، رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تقدیم لوح یادبود، به پاس قدردانی از زحمات ایشان برای رشته تنیس روی میز از وی تجلیل بعمل آورد.

در این پاسداشت دکتر حمیدرضا ثمری خلج رئیس کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز، آقای عبدی رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه ، خانم دکتر جماعت رئیس سابق اداره ورزش و جوانان ساوه، آقای همت داور بین المللی تنیس روی میز ،آقای محسن جوزقی داور بین المللی تنیس روی میز ،آقای صداقت پیشکسوت داوری تنیس روی میز نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است ، بلالی چندین سال قبل در یک سانحه ی رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده است و همچنان پیگیر روند درمان خود می باشد.

فدراسیون تنیس روی میز برای این پیشکسوت ارزنده داوری کشورمان آرزوی بهبودی و سلامتی دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.