حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1463×

اطلاعیه ها

احمدیان دومین ملی پوش ایران در قهرمانی آسیا

شناسه : 3863 31 خرداد 1400 - 19:26 924 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، پس از اتمام دور دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی تنیس روی میز آقایان کشور ؛امین احمدیان در فینال مقابل محمد مهدی اصلمند با نتیجه ۴ بر صفر پیروز میدان و به عنوان دومین بازیکن جواز حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی […]

احمدیان دومین ملی پوش ایران در قهرمانی آسیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، پس از اتمام دور دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی تنیس روی میز آقایان کشور ؛امین احمدیان در فینال مقابل محمد مهدی اصلمند با نتیجه ۴ بر صفر پیروز میدان و به عنوان دومین بازیکن جواز حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی را کسب کرد.

پیکارهای مرحله دوم از صبح امروز(دوشنبه) در غیاب نوشاد عالمیان بدلیل انصراف ،با حضور ۱۴ ورزشکار در جدول تک حذفی دنبال گردید .امین پس از پشت سر گذاشتن حریفانی همچون (متین حیدری ،آرمان حاجی ئی،حمیدرضا طاهرخانی)در فینال به مصاف محمد مهدی اصلمند رفت و با غلبه بر آن به عضویت تیم ملی در آمد.

بازیکنان فینالیست دور دوم ، در جدول شانزده نفره حذفی مرحله نخست با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب مهدی معدن کن و آرمان حاجی ئی شدند.

دور سوم مسابقات از صبح فردا آغاز می گردد . چهارده ورزشکار حاضر میبایست بار دیگر شانس خود را برای عضویت امتحان کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.