حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

تست کرونا یکی از بازیکنان حاضر در انتخابی تیم ملی مثبت شد

شناسه : 3830 28 خرداد 1400 - 16:32 910 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز،نتیجه تست pcr دوم میلاد عابدینی نماینده اصفهانی حاضر در رقابتهای مرحله گروهی انتخابی تیم ملی مثبت اعلام گردید . علیرغم اینکه آزمایش اولیه عابدینی منفی بوده ،بدلیل فاصله زمانی طولانی آن مورد پذیرش فدراسیون قرار نگرفت تا نماینده اصفهان برای اطمینان بیشتر به pcr دوم مراجعه کند […]

تست کرونا یکی از بازیکنان حاضر در انتخابی تیم ملی مثبت شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز،نتیجه تست pcr دوم میلاد عابدینی نماینده اصفهانی حاضر در رقابتهای مرحله گروهی انتخابی تیم ملی مثبت اعلام گردید .

علیرغم اینکه آزمایش اولیه عابدینی منفی بوده ،بدلیل فاصله زمانی طولانی آن مورد پذیرش فدراسیون قرار نگرفت تا نماینده اصفهان برای اطمینان بیشتر به pcr دوم مراجعه کند که در نهایت با اعلام مثبت بودن کرونا به فاصله یک روز مانده به انتخابی شانس حضور در این رقابت ها را از دست داد.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در سال جاری رقابتهای قهرمانی آسیا را پیش رو دارد و خود را برای حضور شایسته در این رقابت ها آماده می کند‌.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.