حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات انتخابی تیم ملی در بابل بدون حضور ملی پوش المپیکی کشورمان پیگیری می شود.

شناسه : 3817 27 خرداد 1400 - 19:43 1456 بازدید ارسال توسط :
انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از شنبه بدون حضور ملی پوش المپیکی کشورمان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات انتخابی تیم ملی در بابل بدون حضور ملی پوش المپیکی کشورمان پیگیری می شود.
پ
پ

انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور ماه در دوحه قطر برگزار می شود از شنبه ۲۹ خرداد ماه در بابل آغاز می شود.

با توجه به آسیب دیدگی جزئی نیما عالمیان ، و با تصمیم کادر فنی تیم ملی و برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی مقرر شد برای حفظ سلامتی و آمادگی عالمیان در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، این بازیکن بدون مسابقه انتخابی به لیست تیم ملی اضافه شود.

لیست ۵ نفره ملی پوشان کشورمان جهت حضور در قهرمانی آسیا روز چهارشنبه ۲ تیرماه بعد از پایان مسابقات انتخابی مشخص و نهایی خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.