حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

فراسنج فینالیست شد

شناسه : 3603 21 خرداد 1400 - 22:08 976 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاههای کشور از ساعت ۱۵ دو تیم فراسنج تهران و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم رفتند. تیم فراسنج که از بازیکنان ملی پوش کشورمان بهره می برد در پایان توانست تیم با تجربه ی دانشگاه آزاد که ملی […]

فراسنج فینالیست شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاههای کشور از ساعت ۱۵ دو تیم فراسنج تهران و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم رفتند.

تیم فراسنج که از بازیکنان ملی پوش کشورمان بهره می برد در پایان توانست تیم با تجربه ی دانشگاه آزاد که ملی پوشان سابق تیم ملی را در ترکیب خود داشت شکست دهد.
این بازی در پایان با نتیجه ۵ بر ۱ به سود فراسنج خاتمه یافت و با توجه به تساوی ۳-۳ دو تیم در بازی رفت ، فراسنج حریف تیم رعد پدافند هوایی کاشان در فینال شد.

فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز ، روزهای شنبه (۲۲ خرداد) و یکشنبه (۲۳ خرداد) ساعت ۱۶ بین تیم های رعد پدافند و فراسنج به صورت رفت و برگشت در آکادمی امیر احتشام زاده برگزار خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.