حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1467×

اطلاعیه ها

ایران دارای بیشترین نماینده داوری در مسابقات پارا آسیایی هانگژو

شناسه : 12498 20 تیر 1402 - 12:21 173 بازدید ارسال توسط :
با اعلام کمیته برگزاری مسابقات پارا آسیایی ،ایران با داشتن سه نماینده داوری بیشترین داور را در مسابقات پارا تنیس روی میز هانگژو خواهد داشت.
ایران دارای بیشترین نماینده داوری در مسابقات پارا آسیایی هانگژو
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ چهارمین دوره مسابقات پارا آسیایی از ۲۲ تا ۲۸ اکتبر به میزبانی هانگژو برگزار خواهد شد و با اعلام کمیته برگزاری مسابقات در رشته ی تنیس روی میز، سه داور از کشورمان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات پارا آسیایی هانگژو، حمید انتشاری، زهرابیگم میربابایی و لاله پوریامنش سه داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان هستند که برای حضور در این رویداد مهم آسیایی به این مسابقات دعوت شدند.

از میان ۴۵ کشور حاضر در این مسابقات، ایران با داشتن سه سهمیه داوری به همراه ژاپن بیشترین تعداد داور را در این مسابقات خواهد داشت.

بعد از ایران و ژاپن که هرکدام با سه داور در این رقابت ها حاضر می باشند، کشورهای چین ، هنگ کنگ و مالزی ، فلسطین ، تایلند و هند دو نماینده داوری در این مسابقات خواهند داشت. 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.