حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

قهرمانی شکیبا و سومی جواهری در هوپس قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان

شناسه : 11636 15 آبان 1401 - 7:19 341 بازدید ارسال توسط :
فراز شکیبا ملی پوش هوپس کشورمان ، عنوان قهرمانی هوپس آسیا را در قزاقستان بدست آورد.
قهرمانی شکیبا و سومی جواهری در هوپس قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در چارچوب مسابقات هوپس آسیا که با حضور ۱۵ بازیکن برتر پسر و ۱۳ بازیکن برتر دختر قاره ی کهن انجام شد، فراز شکیبا از کشورمان عنوان قهرمانی پسران را بدست آورد و رایا جواهری به مدال برنز دست پیدا کرد.

فراز شکیبا در گروه دوم مسابقات با ۶ بازیکنانی از کشورهای عربستان، قزاقستان، مالزی، قرقیزستان،ازبکستان و ترکمنستان همگروه بود و تنها یک گیم را به بازیکن مالزی واگذار کرد و تمامی مسابقات خود را با برد قاطع ۳ بر صفر پشت سر گذاشت.

ملی پوش هوپس کشورمان به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد و در این مرحله به مصاف حریفی از سریلانکا رفت و این حریف را ۳ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

در مرحله نیمه نهایی پینگ پنگ باز عربستانی را ۳ بر یک شکست داد و راهی فینال شد.

شکیبا در فینال نیز در مقابل حریف تایلندی با اقتدار ۳ بر صفر پیروز شد و مدال طلای هوپس آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

در بخش دختران نیز، رایا جواهری در گروه یک قرار داشت و با کسب ۵ برد مقابل حریفانی از ازبکستان، لبنان، قزاقستان، سریلانکا و عربستان و یک باخت مقابل قزاقستان در گروه خود دوم شد.

در مرحله حذفی، جواهری حریفی از قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله بازی را به حریفی تایلندی واگذار کرد و به مدال برنز مشترک دست یافت.

هدایت فراز شکیبا و رایا جواهری در این مسابقات برعهده ی حوری آقامیری بود و تیم هوپس کشورمان با داشتن دو ورزشکار در این مسابقات توانست یک مدال طلا و یک مدال برنز کسب کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.