حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

دیدار عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون تنیس روی میز

شناسه : 11548 07 آبان 1401 - 23:50 281 بازدید ارسال توسط :
علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون تنیس روی میز و عضو هیئت اجرایی کمیته، دیدار کرد.
دیدار عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون تنیس روی میز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با حضور در کمیته ملی المپیک با سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و  مهرداد علی قارداشی عضو هیئت اجرایی کمیته دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار ، پیرامون همکاری های دو جانبه میان مجلس شورای اسلامی و کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها مباحثی مطرح شد.

کریمی فیروزجایی از حمایت های همه جانبه از ورزشکاران و ملی پوشان ورزش کشورمان از سوی مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد و خاطرنشان کرد ، نگاه ویژه به قهرمانان ملی در دستور کار نمایندگان می باشد.

هاشمی ضمن تاکید بر لزوم حمایت های مجلس از کمیته، از حضور عضو هیئت رئیسه مجلس در کمیته ملی المپیک و توجه وی به ورزشکاران  تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد تعامل دو جانبه میان مجلس و کمیته در راستای توسعه ی ورزش کشورمان گسترش یابد.

در ادامه علیقارداشی ضمن قدردانی از همکاری و توجه نماینده بابل به برادران عالمیان و لزوم حمایت از هیئت پینگ پنگ استان مازندران ، از نماینده بابل در مجلس خواست که بیش از پیش نسبت به ورزشکاران توجه شود و از نظر مادی و معنوی حمایت های لازم از سوی مجلس شورای اسلامی صورت پذیرد.

در این دیدار رضا حبیب نژاد رئیس هیئت تنیس روی میز استان مازندران و حسینی مقدم دبیر هیئت نیز حضور داشتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.