حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1495×

اطلاعیه ها

پیام تبریک رئیس ،مدیرعامل و دبیر کل فدراسیون جهانی تنیس روی میز در پی انتخاب مهرداد علی قارداشی در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

شناسه : 11300 13 شهریور 1401 - 20:59 315 بازدید ارسال توسط :

جناب آقای قارداشی بسیار خرسندیم و انتخاب اخیر شما به عنوان عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ایران را تبریک عرض می نماییم و در این مسیر بهترین آرزوها برای تحقق موفقیت های آینده شما خواستاریم. طی ملاقاتی که در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی داشتیم ، شاهد این بودیم که تیم ایران در بخش بانوان […]

پیام تبریک رئیس ،مدیرعامل و دبیر کل فدراسیون جهانی تنیس روی میز در پی انتخاب مهرداد علی قارداشی در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک
پ
پ

جناب آقای قارداشی

بسیار خرسندیم و انتخاب اخیر شما به عنوان عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ایران را تبریک عرض می نماییم و در این مسیر بهترین آرزوها برای تحقق موفقیت های آینده شما خواستاریم.

طی ملاقاتی که در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی داشتیم ، شاهد این بودیم که تیم ایران در بخش بانوان و آقایان موفق به کسب مدال طلا شد. همچنین ارتقا و حضور بانوان در بخش مدیریتی و داوران را شاهد بودیم .

خبر مسرت بخش انتخاب شما در سمت عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ایران نیز نشاندهنده توانمندی شما در مدیریت تنیس روی میز و در کل ورزش می باشد.

برای توسعه ورزش تنیس روی میز در منطقه، مشتاقیم که راه های بیشتری برای همکاری دو جانبه بین فدراسیون جهانی و فدراسیون ایران داشته باشیم.

پترا سورلینگ (رئیس فدراسیون جهانی)
استیو دانتون(مدیر عامل فدراسیون جهانی)
رائول کالین (دبیر کل فدراسیون جهانی )

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.