حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1423×

اطلاعیه ها

صعود دختران و پسران نوجوان ایران به ۱/۴ پایانی قهرمانی آسیا

شناسه : 11251 11 شهریور 1401 - 11:21 375 بازدید ارسال توسط :
تیم های ملی دختران و پسران نوجوان کشورمان به ۱/۴ پایانی رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در لائوس راه پیدا کردند.
صعود دختران و پسران نوجوان ایران به ۱/۴ پایانی قهرمانی آسیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در ادامه ی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در لائوس، تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان با پیروزی ۳ بر صفر در برابر مالزی و تیم نوجوانان دختر کشورمان با پیروزی ۳ بر دو در مقابل سنگاپور به مرحله یک چهارم پایانی مسابقات راه یافتند.

تیم نوجوانان پسر کشورمان با ترکیب بنیامین فرجی ،سامران کریمی و دو نفره بنیامین فرجی و سامران کریمی در برابر سنگاپور به میدان رفت که در پایان هر سه دیدار ، با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نمایندگان کشورمان خاتمه یافت.

تیم ملی نوجوانان پسر با یک برد مقابل سنگاپور و شکست مقابل چین تایپه به عنوان تیم دوم گروه به جمع ۸ تیم برتر مسابقات راه یافتند.

همچنین ،دختران نوجوان کشورمان که در دیدار نخست در برابر تیم قدرتمند چین با حساب ۳ بر صفر مغلوب شده بودند، در دیدار مقابل سنگاپور با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافتند.

ستایش ایلوخانی در بازی نخست ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت.
نیلیا نقیبی دیگر نماینده کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر از سد حریف گذشت .

تیم دونفره ایلوخانی و نقیبی نیز با حساب ۳ بر ۱ مغلوب حریف سنگاپوری شدند.

در مسابقه چهارم ستایش ایلوخانی در برابر حریف سنگاپوری ۳ بر ۱ تسلیم شد و بازی به دیدار پنجم کشیده شد. در بازی حساس پنجم نیلیا نقیبی با حساب ۳ بر صفر از سد نماینده سنگاپور گذشت و تیم ملی نوجوانان دختر در مجموع با حساب ۳ بر ۲ به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله ۱/۴ پایانی شد.

رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۱۰ شهریور تا ۱۷ شهریورماه در لائوس در جریان است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.