حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

آغاز کار جوانان ایران با یک برد و یک باخت

شناسه : 11249 10 شهریور 1401 - 15:22 326 بازدید ارسال توسط :
تیم‌ ملی جوانان تنیس روی میز کشورمان در رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در مصاف با سنگاپور با حساب ۳ بر صفر به برتری دست یافتند اما نتیجه را ۳ بر ۲ به هنگ کنگ واگذار کردند.
آغاز کار جوانان ایران با یک برد و یک باخت
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در اولین روز رقابت های تیمی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، تیم ملی پسران کشورمان در اولین دیدار به مصاف هنگ کنگ رفت و با حساب ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.

نوید شمس با یک برد و یک باخت ، امیر مهدی کشاورزی با کسب یک پیروزی و محمد موسوی طاهر با دو شکست، نتیجه ی بازی اول ایران در این مسابقات را رقم زدند.

در دومین دیدار نیز ملی پوشان تنیس روی میز جوانان پسر کشورمان به مصاف تیم خوب سنگاپور رفتند که در پایان این بازی با حساب ۳ بر صفر به سود ایران خاتمه یافت.

نوید شمس، محمد موسوی طاهر و امیرمهدی کشاورزی ترکیب ایران را در این مسابقه تشکیل دادند و هر سه ورزشکار موفق شدند با نتیجه ی ۳ بر صفر مقابل حریفان خود به برتری دست پیدا کنند.

تیم ملی جوانان پسر کشورمان ، فردا در آخرین دیدار خود به مصاف لائوس میزبان خواهد رفت.

هدایت تیم ملی جوانان پسر برعهده ی میعاد مکیف می باشد و محمدرضا میرالماسی سرپرستی کاروان اعزامی به لائوس را عهده دار می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.