حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

6 محرم 1446 Friday, 12 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

مسابقات فیدر مجارستان؛

حذف احمدیان در رقابت های فیدر مجارستان مقابل حریف اسپانیایی

شناسه : 10777 27 تیر 1401 - 19:09 551 بازدید ارسال توسط :
امین احمدیان در مصاف با خوان ماسیپ از اسپانیا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و دور رقابت های فیدر مجارستان کنار رفت.
حذف احمدیان در رقابت های فیدر مجارستان مقابل حریف اسپانیایی
پ
پ

امین احمدیان در مصاف با خوان ماسیپ از اسپانیا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد از راهیابی به مرحله ی سوم مقدماتی رقابت های فیدر مجارستان بازماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در اولین روز از رقابت های فیدر مجارستان، امین احمدیان با رتبه بندی ۱۶۲ بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم مقدماتی به مصاف خوان ماسیپ از اسپانیا با رتبه بندی ۳۹۶ رفت و با حساب ۳ بر ۲ مغلوب شد.

نماینده کشورمان در گیم اول با نتیجه ۱۱ بر ۸ به برتری دست یافت، در گیم دوم بازی با نتیجه ۱۱ بر ۷ به سود حریف اسپانیایی پایان پذیرفت ، در گیم سوم نیز ورزشکار اسپانیایی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت، در گیم چهارم احمدیان توانست با حساب ۱۱ بر ۷ به پیروزی دست پیدا کند و کار به گیم سرنوشت ساز پنجم کشیده شود.

در گیم پنجم حریف اسپانیایی با حساب ۱۱ بر ۷ مقابل نماینده کشورمان پیروز شد و مانع حضور احمدیان در مرحله سوم مقدماتی فیدر مجارستان شد.

رقابت های فیدر مجارستان از ۲۷ تیرماه تا ۱ مردادماه (۱۸ – ۲۳ جولای) در شهر بوداپست در جریان است و ایران با داشتن ۴ نماینده در این رقابت ها حاضر می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.