حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1491×

اطلاعیه ها

مجمع عمومی و سالیانه هیات تنیس روی میز استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز برگزارشد.

شناسه : 6175 12 آبان 1400 - 23:42 1164 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛مجمع عمومی و سالیانه هیات تنیس روی میز استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزارشد. رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این مجمع استان بوشهر را یکی از استانهای مستعد در رده پایه عنوان کرد و افزود: […]

مجمع عمومی و سالیانه هیات تنیس روی میز استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز برگزارشد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛مجمع عمومی و سالیانه هیات تنیس روی میز استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزارشد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این مجمع استان بوشهر را یکی از استانهای مستعد در رده پایه عنوان کرد و افزود: دختران تنیس باز بوشهری درمسابقات باشگاهی جوانان کشور موفق به کسب مقام سوم این رقابت ها شدند.
مهرداد علی قار داشی به موفقیت فدراسیون تنیس روی میز در کسب سهمیه انتصاب های جهانی و آسیایی اشاره کرد و افزود: در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا در کشور قطر و کسب مقام پنجم آسیا که برای نخستین بار در تاریخ ورزش تنیس روی میز کسب شد و توفیقات بسیار خوبی درحوزه کرسی ها بین المللی بدست آمد.
وی اضافه کرد: افشین بدیعی یکی اعضای فدراسیون تنیس روی میز بعنوان دبیر کل کنفدراسیون آسیا انتخاب شد که این کرسی بیش از ۵۰ سال در اختیار کشور چین بود که در اختیار کشور ایران قرار گرفت.
رییس فدراسیون تنیس روی میز نیز یعنی خودم مهرداد علی قار داشی بعنوان عضو هیات مدیره فدراسیون جهانی منصوب شدم وهمچنین ۳ نفر از اعضای این فدراسیون نیز صاحب کرسی شدند که ریاست یکی از این کمیته ها یعنی کمیته برابری جنسیتی آسیا به فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون ایران واگذار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: بعد از دوسال وقفه و تعطیلی در ورزش کشور و خسارت جبران ناپذیر کرونا در ورزش، اماکن ورزشی استان با جمعیتی کمتر از یک سوم فعالیت ورزشی خود را در رشته های مختلف آغار نمودند.
احمد بهروزیان فرد با اشاره به زیر ساخت های ورزشی استان خواستار توجه جدی فدراسیون در بحث میزبانی ها و اردو های تیم ملی در استان بوشهر شد.
احمد بهروزیان فرد افزود: در ۶ ماه دوم سال با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در رشته های زیادی میزبان اردو های تیم ملی میباشیم.
وی اضافه کرد:یکی از مجموعه های که در سال ۱۳۶۰ ازاماکن ورزشی شهر بوشهر جدا شد زمین کنارمجموعه شهیدصدوقی بود که با تلاش های انجام شده دوباره این مکان به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شد که قرار است خانه تنیس روی میز استان در آینده در آن احداث شود.

در این آیین تفاهم نامه خرید تعدادی میز تنیس روی میز ایرانی بنام میز نوشاد جهت توسعه ورزش تنیس روی میز با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان ، خیرین ،رئیس هیات تنیس روی میز استان بوشهر و رئیس فدراسیون به امضا رسید.

در پایان این مجمع از خدمات مدیر کل ورزش و جوانان استان از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و همچنین از خانواده زنده یاد محمود دیلمی رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان دیلم و شاهرخ شهنازی قائم مقام دائمی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا تجلیل شد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.