حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

جلسه هماهنگی مسابقات لیگ برتر و پاراتنیس روی میز برگزار شد

شناسه : 1396 27 مهر 1399 - 10:40 1913 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان و آقایان و همچنین مسابقات باشگاهی پاراتنیس روی میز با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون ، سیما لیموچی رئیس کمیته جانبازان و معلولین ، داریوش ضرغامپور ، پوران رحیمی و نسرین محمدزاده رئیس ، نایب رئیس و دبیر […]

جلسه هماهنگی مسابقات لیگ برتر و پاراتنیس روی میز برگزار شد
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان و آقایان و همچنین مسابقات باشگاهی پاراتنیس روی میز با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون ، سیما لیموچی رئیس کمیته جانبازان و معلولین ، داریوش ضرغامپور ، پوران رحیمی و نسرین محمدزاده رئیس ، نایب رئیس و دبیر کمیته مسابقات بصورت مجازی برگزار شد .

در این جلسه دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد کمیته مسابقات پیگیری های لازم را جهت ارسال مدارک کامل تیم ها به فدراسیون انجام دهد تا مسابقات با برنامه ریزی بهتر آغاز شود .

پیمان حسنی در ادامه اظهار داشت: برخی تیم ها به جزء ارسال نامه اعلام آمادگی هنوز هیچ کاری انجام ندادند که باتوجه به مهلت دیگر فدراسیون تا تاریخ ۲۸ مهرماه برای تکمیل مدارک که شامل اعلام لیست نهایی تیم ها و ثبت نام کلیه اعضا در سایت فدراسیون و همچنین پرداخت ورودی و هزینه های برگزاری مسابقات است که تیم ها بایستی انجام دهند .

در این جلسه کمیته مسابقات ماموریت دارد تا ضمن هماهنگی با مسئولان تیم ها ، شرایط برگزاری مسابقات را فراهم نماید .

در بخش پارا نیز سرکار خانم لیموچی ضمن تشکر از تیم هایی که اعلام آمادگی کردند در هفته جاری پیگیری خواهند کرد که تیم های دیگر نیز به مسابقات باشگاهی پارا تنیس روی میز که قرار است آذرماه انجام شود شرکت نمایند. همچنین فدراسیون پیگیر دریافت پروتکل های بهداشتی مسابقات پاراتنیس روی میز نیز از فدراسیون پزشکی خواهد بود .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.