حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1426×

اطلاعیه ها

اولین جلسه دپارتمان آموزش فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد

شناسه : 1317 15 مهر 1399 - 10:27 1416 بازدید ارسال توسط :
با حضور رئیس فدراسیون
اولین جلسه دپارتمان آموزش فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، عصر روز گذشته دوشنبه چهاردهم مهرماه جلسه دپارتمان آموزش با حضور رئیس و دبیر فدراسیون ، اعضاء و شورای دپارتمان آموزش به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد .

در ابتدای این جلسه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ضمن تشکر از مسئولان قبلی آموزش فدراسیون گفت : اعضاء جدید در دپارتمان آموزش از برجسته ترین افراد در تنیس روی میز کشور هستند و امیدوارم با تجارب ارزشمند شما عزیزان اتفاقات خوبی در بخش آموزش کشور رخ دهد .

رئیس فدراسیون در ادامه اظهار داشت : فدراسیون تنیس روی میز باتوجه به حضور همکاران باتجربه در دپارتمان ، کلیه امور فنی که در شورا تصویب شود را اجرایی خواهد کرد .

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز نیز در این نشست مجازی از همه همکاران در دپارتمان آموزش که از افراد باتجربه که طی سالیان گذشته در امر آموزش تنیس روی میز فعالیت داشتند بدلیل قبول همکاری تشکر و قدردانی کرد و گفت : انشالله با حضور شما عزیزان برنامه ریزی های خوبی در بخش آموزش اتفاق خواهد افتاد و بزودی برنامه برگزاری کلاس های مختلف رسانی خواهد شد .

در این نشست که با حضور همه اعضای دپارتمان آموزش برگزار شد ، دوستان ضمن تشکر از مسئولان قبلی آموزش ، تشکیل این دپارتمان را امری ضروری دانستند که می تواند تحول خوبی در تنیس روی میز ایجاد نماید .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.