حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

با تصویب کمیته همگانی برگزاری روز ملی تنیس روی میز انجام می شود

شناسه : 1250 12 مهر 1399 - 14:05 1858 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون تنیس روی میز طی جلسه‌ای با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون حمیدرضا ثمری خلج، حسین چراغی و مریم قدیانلو رئیس، نایب‌رئیس و دبیر کمیته همگانی فدراسیون چگونگی برگزاری روز ملی تنیس روی میز بررسی و نحوه اجرای آن نهایی شد. در این جلسه مقرر شد هفته پایانی مهرماه روز ملی […]

با تصویب کمیته همگانی برگزاری روز ملی تنیس روی میز انجام می شود
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون تنیس روی میز طی جلسه‌ای با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون حمیدرضا ثمری خلج، حسین چراغی و مریم قدیانلو رئیس، نایب‌رئیس و دبیر کمیته همگانی فدراسیون چگونگی برگزاری روز ملی تنیس روی میز بررسی و نحوه اجرای آن نهایی شد.

در این جلسه مقرر شد هفته پایانی مهرماه روز ملی تنیس روی میز به صورت پویش در فضای مجازی و به صورت نمادین در تهران و یکی از شهرهای کشور برگزار شود.

با توجه به شیوع موج سوم ویروس کرونا در کشور فدراسیون تنیس روی‌میز در راستای همگانی کردن این رشته همانند سال گذشته نمی‌تواند این روز را در تمام کشور برگزار نماید به همین جهت مقرر شد از روز ۲۶ الی ۳۰ مهر ماه علاقمندان با تهیه کلیپ یک‌دقیقه‌ای و ارسال آن به روابط‌عمومی فدراسیون در پویش روز ملی تنیس روی‌میز در فضای مجازی شرکت نمایند.
این کلیپ بایستی در خانه و در حال بازی تنیس روی میز و می تواند روی میز پذیرایی خانه یا هر نوع دیگری ضبط شود هرچه این کلیپ جذاب‌تر و دیدنی‌تر باشد بهتر خواهد بود پ.

در پایان نمایش کلیپ ها در شبکه‌های اجتماعی فدراسیون به برترین تمرین‌ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
جزئیات بیشتر برگزاری روز ملی تنیس روی میز توسط روابط عمومی فدراسیون اطلاع‌رسانی خواهد شد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.