حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

دپارتمان آموزش راه اندازی می شود

شناسه : 1137 14 شهریور 1399 - 6:55 3499 بازدید ارسال توسط :
دبیر فدراسیون از راه اندازی دپارتمان آموزش در فدراسیون تنیس روی میز خبر داد
دپارتمان آموزش راه اندازی می شود
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، پیمان حسنی از راه اندازی دپارتمان آموزش در فدراسیون تنیس روی میز خبر داد . دبیر فدراسیون در خصوص دپارتمان آموزش گفت : چارت ارائه‌شده به هیئت رئیسه فدراسیون و تصویب آن ، بخش آموزش فدراسیون تنیس روی میز با چند محور مهم پیگیری خواهد شد .

پیمان حسنی درباره ارکان دپارتمان گفت : که به جز رئیس آن ، شورای دپارتمان ، دبیر و مسئولین سه بخش آموزش مربیان ، آموزش داوران و آموزش عمومی کلیه موارد آموزشی تنیس روی میز در کشور را پیگیری خواهند کرد .

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در ادامه اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی ، دوره های تربیت مدرس ، برگزاری کلاس های آنلاین آموزشی تنیس روی میز و همچنین چاپ کتاب در مباحث مختلف آموزشی از اهداف اصلی این دپارتمان خواهد بود که پیش بینی می شود تحولات مثبت و خوبی در این بخش در کشور حاصل خواهد شد .

پیمان حسنی در خصوص هدف از راه اندازی این دپارتمان را ، یکسان سازی تمام بخش های آموزشی عنوان کرد و گفت بایستی به بحث آموزش نگاهی حرفه ای تر داشت و باتوجه به راه اندازی سامانه ملی تنیس روی میز این اهداف را می شود پیاده سازی کرد. او در پایان گفت بزودی رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون معرفی خواهد شد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.