حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد

شناسه : 1082 28 مرداد 1399 - 12:35 2197 بازدید ارسال توسط :
به ریاست دکتر علی نژاد معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، امروز سه شنبه ۲۸ ام مردادماه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیی روی میز در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر علی نژاد و با حضور اعضای مجمع فدراسیون و نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار شد گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۹۸ توسط مهرداد علی قارداشی ارائه و مورد تایید مجمع قرار گرفت.

همچنین از سامانه ملی تنیس روی میز رونمایی گردید و گزارش حسابرس مستقل ، خزانه دار و بازرس قانونی فدراسیون قرائت و پس از رأی گیری تصویب شد.

دکتر علی نژاد در پایان این مجمع افزود فدراسیون تنیس روی میز موفق ترین در بین فدراسیون های راکتی است و مدال ها و عناوین کسب شده در بازیهای آسیایی و جهانی حاکی از عملکرد خوب و مدیریت صحیح فدراسیون می باشد.

وی در ادامه گفت رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان در بودجه بندی فدراسیون ها بر اساس عملکرد خواهد بود و قطعا فدراسیون هایی که امتیاز خوبی هم از لحاظ مقام آوری و هم از لحاظ شفافیت مالی داشته باشند از بودجه بهتری برخوردار خواهند شد.

رؤسای هیأت های استانی نیز که از طریق ویدیو کنفرانس در این مجمع شرکت نمودند به ارائه نقطه نظرات و سؤالات خود پرداختند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.