در پایان رقابتهای کانتندر نوجوانان و جوانان اسلونی و کرواسی، مبین امیری و فراز شکیبا، نمایندگان ایران، مجموعاً ۴۲۳ امتیاز برای کشورمان به دست آوردند تا کاروان ایران با عملکردی قابلتوجه به کار خود خاتمه دهد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، رقابت های کانتندر نوجوانان و جوانان در کشورهای اسلونی و کرواسی به پایان رسید و مبین امیری و فراز شکیبا نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۴۲۳ امتیاز از این رقابت ها شدند.
روز گذشته در آخرین روز مسابقات کانتندر زیر ۱۵ سال کرواسی مبین امیری در مصاف با حریف تایپه ای با باخت ۳ بر ۲ و در گیم پنجم با امتیاز ۱۲ - ۱۰ موفق به صعود به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات نشد . امیری در مجموع این دو مسابقه در بخش زیر ۱۵ سال ۴۳ امتیاز و در رده زیر ۱۷ سال با درخشش در رقابت های کرواسی موفق شد ۲۳۸ امتیاز کسب نماید .
فراز شکیبا دیگر ملی پوش کشورمان روز گذشته برای راه یابی به جمع ۸ بازیکن برتر زیر ۱۵ سال مغلوب حریف چینی شد . شکیبا در دو مسابقه اسلونی و کرواسی موفق شد در رده زیر ۱۵ سال ۷۰ امتياز و در رده زیر ۱۷ سال ۱۱۵ امتیاز بدست آورد .
هدایت این دو بازیکن در این دو مسابقه برعهده پیمان حسنی بود .
در این رقابتها کشورهای مطرح تنیس روی میز جهان همچون چین ، ژاپن ، کره جنوبی ، آلمان ، فرانسه ، ایتالیا و چین تایپه حضور دارند .
