حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1445×

اطلاعیه ها

ثبت ۶ اتفاق تاریخی برای تنیس روی میز ایران در سالی که گذشت

شناسه : 9359 04 فروردین 1401 - 22:14 516 بازدید ارسال توسط :
سال ۱۴۰۰ برای پینگ پنگ ایران با ۶ اتفاق تاریخی که برای اولین بار در تاریخ این رشته رقم خورد به پایان رسید.
ثبت ۶ اتفاق تاریخی برای تنیس روی میز ایران در سالی که گذشت
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ با مروری بر اولین های تاریخ تنیس روی میز ایران ، ۶ اتفاقی که برای نخستین بار و در عملکرد سال ۱۴۰۰ تاریخ تنیس روی میز ایران به ثبت رسید به شرح ذیل می باشد:

۱- قضاوت سیمین رضایی تنها داور زن کاروان المپیک ایران در توکیو ۲۰۲۰ که برای نخستین بار یک بانو در ورزش کشورمان از ایران ، در المپیک قضاوت کرد.

۲- ریاست کمیته برابری جنسیت کنفدراسیون آسیا بر عهده فاطمه کیوانی قرار گرفت که این برای نخستین بار در تاریخ پینگ پنگ ایران بود که یک ایرانی ریاست کمیته ای را عهده دار می شود.

۳- کسب برنز باران ارجمند در رقابت های هوپس جهان که برای اولین بار اتفاق افتاد که یک دختر ایرانی در جهان صاحب مدال میشود.

۴- مقام پنجمی تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در رقابت های بزرگسالان قهرمانی آسیا که برای اولین بار در تاریخ این رشته رقم خورد .

۵- کسب کرسی دبیر کلی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا توسط افشین بدیعی که برای نخستین بار در تاریخ این رشته اتفاق افتاد

۶- عضویت دو ایرانی در فدراسیون جهانی به عنوان عضو اصلی کمیته ، پریسا صمدی و سیمین رضایی به عنوان دو عضو اصلی فدراسیون جهانی از سال ۲۰۲۱ مشغول به فعالیت شدند که نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز ایران دو ایرانی به عنوان عضو اصلی کمیته ای در فدراسیون جهانی صاحب کرسی شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.