حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1488×

اطلاعیه ها

کیمیا رستمی قهرمان زیر ۱۹ سال رقابت های کانتندر عراق شد

شناسه : 9336 29 اسفند 1400 - 19:09 2423 بازدید ارسال توسط :

در فینال تمام ایرانی رده سنی زیر ۱۹ سال رقابت های کانتندر سلیمانیه عراق، کیمیا رستمی با غلبه بر شیما صفایی قهرمان رقابت های کانتندر عراق شد. در فینال این مسابقات کیمیا رستمی توانست با حساب ۳ بر ۲ از سد شیما صفایی بگذرد و مدال طلای رقابت ها را بر گردن آویزد. رستمی در […]

کیمیا رستمی قهرمان زیر ۱۹ سال رقابت های کانتندر عراق شد
پ
پ

در فینال تمام ایرانی رده سنی زیر ۱۹ سال رقابت های کانتندر سلیمانیه عراق، کیمیا رستمی با غلبه بر شیما صفایی قهرمان رقابت های کانتندر عراق شد.

در فینال این مسابقات کیمیا رستمی توانست با حساب ۳ بر ۲ از سد شیما صفایی بگذرد و مدال طلای رقابت ها را بر گردن آویزد.

رستمی در گیم اول ۱۲ بر ۱۰ پیروز شد، گیم دوم ۱۱ بر ۷ به سود صفایی پایان یافت، در گیم سوم صفایی توانست ۱۱ بر ۸ پیروز شود، اما در گیم چهارم رستمی بود که توانست ۱۱ بر ۸ از سد ملی پوش تنیس روی میز ایران بگذرد تا کار به گیم پنجم کشیده شود. در گیم سرنوشت ساز پنجم کیمیا رستمی با حساب ۱۱ بر ۶ پیروز شد و توانست آخرین مدال طلای تنیس روی میز ایران در سال ۱۴۰۰ را صید کند.

پیش از این در مرحله نیمه نهایی این مسابقات شیما صفایی با پیروزی ۳ بر ۱ در برابر الینا رحیمی موفق به راهیابی به مرحله فینال شد.

بدین ترتیب کیمیا رستمی به مدال طلا دست یافت.شیما صفایی صاحب مدال نقره شد و مدال برنز مسابقات مشترکا به الینا رحیمی و حریفی از مصر رسید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.