حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

امضای تفاهم‌نامه همکاری انجمن حقوق ورزشی با فدراسیون تنیس روی میز

شناسه : 8977 11 اسفند 1400 - 21:20 617 بازدید ارسال توسط :
تفاهم‌نامه همکاری انجمن فدراسیون تنیس روی میز با حقوق ورزشی به امضا رسید
امضای تفاهم‌نامه همکاری انجمن حقوق ورزشی با فدراسیون تنیس روی میز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در راستای ارائه مشاوره تخصصی و برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی در زمینه مسائل حقوق ورزشی، تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین انجمن حقوق ورزشی و فدراسیون تنیس روی میز به امضاء رسید.

در این نشست مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اعلام آنکه فدراسیون تنیس روی میز به لحاظ نوع مخاطبین فرهیخته، مثال زدنی و کم برخورد، جزو فدراسیونهایی است که از کمترین میزان آمار در تعداد طرح پروندهای حقوقی و انضباطی در مراجع ورزشی و حقوقی کشور می باشد، از شروع همکاری های مشترک با انجمن حقوق ورزشی (بعنوان بیستمین انجمن فدراسیون انجمن های ورزشی کشور) ابراز خرسندی نمود. وی بر توسعه و ارتقاء سطح تعاملات فی مابین در سطوح مختلف فدراسیون و هیات های ورزشی استانی در راستای ارائه “مشاوره های تخصصی” و برگزاری دوره های آموزشی” حقوق ورزشی ویژه مخاطبین این فدراسیون تاکید نمود.

وی گفت: فعالیت انجمن حقوق ورزشی نوید بخش اتفاقات خوب در زمینه ارتقاء سطح دانش حقوق ورزشی و زمینه ساز کاهش پرونده ها و مشکلات حقوقی در ورزش خواهد بود، وی اظهار امیدواری نمود که با امضای این تفاهم‌نامه، بتوانیم گام مهمی در راستای کاهش پرونده های حقوقی و انضباطی در مراجع ذیربط برداشته خواهد شد. در ادامه باقرنیا رئیس انجمن حقوق ورزشی نیز ضمن ارائه گزارشی از پیشینه و سوابق مربوط به تاسیس انجمن حقوق ورزشی، اهداف و برنامه های انجمن را تشریح نمود و انجمن حقوق ورزشی را بعنوان یاور و پشتیبان فدراسیون های ورزشی در رابطه با راستای ارائه مشاوره های تخصصی و برگزاری دوره های آموزشی حقوق ورزشی معرفی نمود.
وی در این باره گفت: این انجمن با رویکردی پیشگیرانه صیانت از حقوق ورزشکاران و خانواده بزرگ ورزش را پیگیری می نماید و بدنبال توانمندسازی مدیران در زمینه حقوق ورزشی است و هرچه آموزش ها در این زمینه افزایش یافته و توانایی مسئولان و روسای هیات های ورزشی در مباحث مربوط به حقوق ورزشی افزایش یابد، با کاهش معنی دار تخلفات و جرایم ورزشی مواجه خواهیم شد.

این جلسه با امضای تفاهمنامه همکاری میان فدراسیون تنیس روی میز و انجمن حقوق ورزشی خاتمه یافت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.