حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1465×

اطلاعیه ها

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پیامی فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

شناسه : 8490 25 بهمن 1400 - 11:48 5548 بازدید ارسال توسط :
مهرداد علی قارداشی طی پیامی میلاد با سعادت حضرت علی (ع) را تبریک گفت.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پیامی فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ در متن پیام علی قارداشی آمده است:

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدارا که به ماسوا فکندی همه سایه هما را

۱۳رجب روز میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و ولایت و اسوه ایمان ، شجاعت ، شهامت ، اخلاص است ، یگانه مردی که در خانه کعبه چشم به جهان گشود و در خانه خدا نیز به رستگاری و لقای معبود رسید.
بی تردید حضرت علی علیه السلام یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند‪.‬
زندگی این امام بزرگوار سرشار از پند و عبرت و درس بندگی و ایثار برای همه ماست و امیدوارم بتوانیم در تمامی مراحل زندگی رفتار ، کردار، گفتار و اعمال خود علی گونه باشیم.

همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: ورزشکاران باید به امام علی (ع) اقتدا کنند.

اینجانب نیز برخود لازم می دانم سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را صمیمانه به جامعه بزرگ تنیس روی میز کشور به خصوص ، ورزشکاران ، مربیان و مردان افتخار آفرین این رشته در میادین مختلف ملی و بین المللی که همواره برای به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان تلاش میکنند ، تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، امیدوارم با استعانت از خداوند منان، با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی امیر مؤمنان حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم‪.‬

مهرداد علی قارداشی
رئیس فدراسیون تنیس روی میز
عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.