حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1426×

اطلاعیه ها

نماینده آذربایجان شرقی قهرمان تور ایرانی هوپس کشور شد

شناسه : 8207 15 بهمن 1400 - 13:36 5890 بازدید ارسال توسط :
فراز شکیبا ، نونهال اهل استان آذربایجان شرقی با غلبه بر همه ی حریفان قهرمان دور دوم تور ایرانی هوپس در شهرستان گراش شد.
نماینده آذربایجان شرقی قهرمان تور ایرانی هوپس کشور شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت های تور ایرانی هوپس پسران کشور از چهرشنبه ۱۳ بهمن در شهرستان گراش استان فارس برگزار شد که در پایان فراز شکیبا از استان آذربایجان شرقی قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

در مرحله ی نیمه نهایی این مسابقات محمد پرهام گلستانی از استان خراسان رضوی به مصاف احسان شریعتی از فارس رفت که شریعتی با غلبه بر گلستانی به فینال راه یافت . در دیگر دیدار نیمه نهایی عرشیا لرستانی از تهران به مصاف فراز شکیبا از آذربایجان شرقی رفت که در نهایت شکیبا با پیروزی مقابل حریف تهرانی خود دیگر فینالیست رقابت های هوپس پسران کشور شد.

در دیدار پایانی فراز شکیبا با اقتدار با نتیجه ی ۳ بر صفر از سد احسان شریعتی نماینده میزبان گذشت و توانست عنوان قهرمانی تور ایرانی هوپس پسران کشور را تصاحب کند.

بدین ترتیب بعد از فراز شکیبا که مدال طلای این رقابت ها را به گردن آویخت، احسان شریعتی از فارس دوم شد و محمد پرهام گلستانی (خراسان رضوی) و عرشیا لرستانی (تهران) مشترکأ بر سکوی سوم رقابت ها جای گرفتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.