حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

رعد پدافند صدرنشین دور دوم لیگ برتر تنیس روی میز

شناسه : 7997 07 بهمن 1400 - 8:50 870 بازدید ارسال توسط :
در پایان دور دوم لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور رعد پدافند هوایی اصفهان به صدرنشینی خود ادامه داد.
رعد پدافند صدرنشین دور دوم لیگ برتر تنیس روی میز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در پایان مرحله دوم سی امین دوره رقابتهای لیگ برتر تنیس روی آقایان باشگاههای کشور ، تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با کسب ۱۷/۵ امتیاز به مانند دور نخست در صدر جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت.

صدرنشین لیگ ، با برد ۴ بر ۱ در برابر دانشگاه آزاد، ۵ بر ۰ مقابل پالایش نفت آبادان ، ۴ بر ۱ در مصاف با شهرداری کرج و باخت ۳ بر۲ مقابل فراسنج تهران، موفق به کسب ۷/۵ امتیاز شد تا با احتساب ۱۰ امتیاز کسب کرده در دور اول همچنان با اختلاف ۱/۵ امتیاز نسبت به فراسنج تهران در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گیرد.

فراسنج تهران نیز در رقابتهای نفسگیر مرحله دوم، موفق شد عقاب نهاجا و مقاومت تبریز را ۵ بر ۰ از پیش رو بردارد، در مصاف با رعد پدافند هوایی صدرنشین ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و تنها با پذیرش شکست ۴ بر ۱ مقابل شهرداری کرج با کسب ۷ امتیاز در این دور، در مجموع با ۱۶ امتیاز نزدیکترین تعقیب کننده ی رعد پدافند می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز تنها با شکست ۴ بر ۱ مقابل رعد پدافند و سه پیروزی در مصاف با پادما یدک اصفهان ،عقاب نهاجا تهران و مقاومت تبریز با مجموع ۱۴/۵ امتیاز در مکان سوم جای گرفت.

تیم های پادما یدک اصفهان و شهرداری کرج با کسب ۱۲/۵ امتیاز به صورت مشترک چهارم هستند و پالایش نفت آبادان با ۱۰ امتیاز، عقاب نهاجا با ۴/۵ و مقاومت تبریز با ۲/۵ امتیاز به ترتیب مکان های ششم ، هفتم و هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

دور سوم و پایانی لیگ برتر تنیس روی میز آ‌قایان باشگاههای کشور ۱۴ تا ۱۸ اسفند در آکادمی امیر احتشام زاده با معرفی تیم قهرمان به پایان می رسد.

  • جدول رده بندی تا پایان مرحله دوم *
    ۱.رعد پدافند هوایی اصفهان ۱۷/۵ امتیاز
    ۲‌ فراسنج تهران ۱۶ امتیاز
    ۳. دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴/۵ امتیاز
    ۴. پادمایدک اصفهان ۱۲/۵ امتیاز
    ۴. شهرداری کرج ۱۲/۵ امتیاز
    ۶. پالایش نفت آبادان ۱۰ امتیاز
    ۷. عقاب نهاجا تهران ۴/۵ امتیاز
    ۸. مقاومت تبریز ۲/۵ امتیاز

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.