حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1426×

اطلاعیه ها

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

علاوه بر تولید میز تنیس روی میز، به دنبال ساخت اولین “راکت کاملا ایرانی” نیز هستیم

شناسه : 7967 05 بهمن 1400 - 14:34 2641 بازدید ارسال توسط :
مجمع سالیانه هیات استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
علاوه بر تولید میز تنیس روی میز، به دنبال ساخت اولین “راکت کاملا ایرانی” نیز هستیم
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛مجمع سالیانه هیات استان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در شهرکرد برگزار شد.

مهرداد علی قارداشی در این مجمع گفت: موفق شدیم در رقابت با بیش از ۲۰۰ کشور، عنوان اول هوپس نونهالان جهان و برای اولین بار نیز مدال برنز دختران را از آن خود کنیم هر چند کشورمان به لحاظ مالی و تحریم ها شرایط خاصی دارد و کرونا هم با تعویق مسابقات، دوره ها و سایر فعالیت های فدراسیون موجب بروز مشکلات مختلفی در مسیر حرکتمان شد.
رئیس فدراسیون افزود: تمامی مشکلات پیش رو باعث شد تا با همکاری تولید کنندگان داخلی به سمت ساخت میزهای ایرانی پیش برویم و هم اکنون نیز به دنبال دریافت تاییدیه فدراسیون جهانی هستیم که در صورت موفقیت علاوه بر ارز آوری مناسب، منجر به کاهش مشکلات می شود.
علی قارداشی همچنین از برنامه ریزی برای تولید اولین راکت ایرانی خبر دادو افزود: باید به سمت خودکفایی در تولید تجهیزات با کیفیت استاندارد فدراسیون هستیم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی با اشاره به محدودیت منابع دولتی خواستار بهره گیری از ظرفیت خیرین ورزشی، بخش خصوصی و درآمدزایی از طریق برگزاری کلاس های مربیگری و داوری شد.
حمید کریمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز تجهیز ۴۰۰ خانه ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری را بزرگترین فرصت برای همگانی کردن این ورزش در جامعه دانست.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.