حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

پیام تبریک مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مناسبت گرامیداشت روز زن و مادر

شناسه : 7829 02 بهمن 1400 - 11:01 745 بازدید ارسال توسط :
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز طی پیامی روز مادر را تبریک گفت.
پیام تبریک مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز به مناسبت گرامیداشت روز زن و مادر
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت و از مقام والای مادر تجلیل نمود.

متن پیام بدین شرح است:

بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پربرکت دخت نبی اکرم ( ص)، در کشور عزیزمان به عنوان بزرگداشت روز زن و مادر نامگذاری شده است.

میلاد خجسته ی بانوی دوعالم، اسوه تمام عیار، مکارم و قله رفیع فضایل، صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه زنان و مادران فداکار ایران اسلامی تبریک می گویم .

به حمدالله امروز اهمیت و جایگاه زنان در کشور بر هیچ کس پوشیده نیست. زنانی که با همت و پشتکار در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های ورزشی در سربلندی ایران عزیزمان نقش بسزایی را ایفا می نمایند و جامعه ما همیشه مدیون این فرشته های زمینی خواهد بود.

به بهانه این مناسبت فرخنده ، شایستگی و عزت بانوان ایرانی را ستایش می کنم و از درخشش و سربلندی مادران و دخترانی که برای سربلندی ورزش کشور علی الخصوص تنیس روی میز ایران نقش آفرینی ارزنده و ماندگاری داشتند به نیکی یاد می کنم و تلاش وافر و سعی باشکوه زنان هموطن در ارتقا سطح تنیس روی میز کشور را ارج می نهم.

مهرداد علی قارداشی
رئیس فدراسیون تنیس روی میز
عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.