حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

رتبه سوم جهان برای ایران در اولین رنکینگ منتشر شده ی سال ۲۰۲۲

شناسه : 7708 17 دی 1400 - 0:01 1560 بازدید ارسال توسط :
نوید شمس در اولین رنکینگ منتشر شده در سال ۲۰۲۲ در رده سنی زیر ۱۷ ساله های دنیا رتبه ۳ را از آن خود کرد.
رتبه سوم جهان برای ایران در اولین رنکینگ منتشر شده ی سال ۲۰۲۲
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در اولین رنکینگ منتشر شده ی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در سال ۲۰۲۲ ، نوید شمس در رده ی سنی زیر ۱۷ سال با ۲ پله صعود به رتبه ی سوم دنیا دست یافت، وی همچنین در رده ی سنی زیر ۱۹ ساله های دنیا با سه پله صعود رتبه ی نهم دنیا را تصاحب کرد.

در رده ی سنی زیر ۱۹ سال، محمد موسوی با ۱۴ پله صعود در رتبه ۱۰۱ دنیا قرار گرفت، محمد امین صمدی با ۳۲ پله صعود در رتبه ۱۹۹ جهان جای گرفت، سامران کریمی با ۳۲ پله صعود رنکینگ ۲۰۰ دنیا را تصاحب کرد و محمدرضا نشاطی با ارتقای ۳۶ پله ای در جایگاه ۲۳۶ جهان قرار گرفتند.

در بخش دختران در رده سنی زیر ۱۹ سال، یکتا ادیبیان در رتبه ۲۶۸، ستایش ایلوخانی رتبه ۲۸۷و باران ارجمند در رتبه ۳۴۰ دنیا قرار گرفتند.

در بخش پسران و رده ی سنی زیر ۱۷ سال، بعد از نوید شمس که رتبه سوم دنیا را بدست آورد، محمد امین صمدی و سامران کریمی به ترتیب در رتبه ۱۵۲ و ۱۵۳ جای گرفتند.

در بخش دختران زیر ۱۷ سال نیز، یکتا ادیبیان در رتبه ۲۰۲ ، ستایش ایلوخانی رتبه ۲۱۵ و باران ارجمند در رده ی ۲۶۰ دختران زیر ۱۷ سال دنیا قرار گرفتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.