حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

کسب موفقیت جهانی در سمینار “جنسیت من قدرت من” و رتبه اول ایران در جهان

شناسه : 7705 16 دی 1400 - 23:55 619 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ طبق برنامه فدراسیون جهانی و در راستای برنامه توسعه ورزش بانوان، از سپتامبر ۲۰۲۱ برنامه ای تحت عنوان “جنسیت من قدرت من ” به فدراسیونهای کشورها ابلاغ و تا ۱ نوامبر ادامه داشت که بر اساس آن کلیه نواب روسای هیاتهای استانی در سراسر کشور و […]

کسب موفقیت جهانی در سمینار “جنسیت من قدرت من” و رتبه اول ایران در جهان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ طبق برنامه فدراسیون جهانی و در راستای برنامه توسعه ورزش بانوان، از سپتامبر ۲۰۲۱ برنامه ای تحت عنوان “جنسیت من قدرت من ” به فدراسیونهای کشورها ابلاغ و تا ۱ نوامبر ادامه داشت که بر اساس آن کلیه نواب روسای هیاتهای استانی در سراسر کشور و سپس به تفکیک هر استان، جلسات وبینار و سمینار برگزار و بصورت گزارش به فدراسیون جهانی ارائه گردید که درپایان ماحصل آن ۵ کشور برتر برگزیده شدند که در این بین ایران موفق شد در جایگاه اول قرار بگیرد.
در این وبینار موضوعاتی پیرامون مهارتهای ارتباطی در بین نواب رئیس و ‌‌…، حقوق ورزشی ،چگونگی مدیریت ذینفعان،تاثیر تعادل جنسیتی بر جایگاه مدیریتی زنان ، مهارتهای روانشناختی و .. مورد بحث و تحلیل قرار گرفت.

فاطمه کیوانی که به عنوان رئیس کمیته برابری جنسیتی کنفدراسیون آسیا مدیریت این سمینار را برعهده داشت توانست از حضور خانم پترا سورلینگ رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز در این سمینار به صورت وبینار استفاده نمایند.

در پی این موفقیت پاداشی از سوی فدراسیون جهانی برای فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در نظر گرفته شده است که به زودی به فدراسیون تنیس روی میز ایران پرداخت خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.