حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

8 محرم 1446 Sunday, 14 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

صعود سه ورزشکار ایرانی در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی

شناسه : 7028 23 آذر 1400 - 15:49 875 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ رنکینگ جهانی فدراسیون تنیس روی میز در هفته ۵۰ منتشر شد که بر اساس آن نوشاد عالمیان با ۲۳۲۲ امتیاز در رتبه ۷۰ و نیما با ۱۵۸۳ امتیاز در رده ۱۲۷ قرار گرفتند که نسبت به ماه قبل بدون تغییر میباشد.امیر حسین هدایی با ۱۳۳۷ امتیاز […]

صعود سه ورزشکار ایرانی در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ رنکینگ جهانی فدراسیون تنیس روی میز در هفته ۵۰ منتشر شد که بر اساس آن نوشاد عالمیان با ۲۳۲۲ امتیاز در رتبه ۷۰ و نیما با ۱۵۸۳ امتیاز در رده ۱۲۷ قرار گرفتند که نسبت به ماه قبل بدون تغییر میباشد.
امیر حسین هدایی با ۱۳۳۷ امتیاز و یک پله صعود جایگاه ۱۵۸ ، امین احمدیان با ۱۰۹۹ و یک پله صعود در جایگاه ۲۰۱ دنیا قرار گرفت، همچنین محمد علی روئین تن موفق به ارتقا ۹۹ پله ای جایگاه خود شد و به رتبه ۱۵۵۵ جهان صعود کرد.

در بانوان نیز ندا شهسواری با ۸۱۵ امتیاز و بدون تغییر در جایگاه ۲۱۴، مهشید اشتری با ۴۱۶ امتیاز در رده ۳۳۹، مریم صامت با ۳۲۳ امتیاز در رده ۴۰۳ و شیما صفایی با ۱۸۳ امتیاز در رده ۵۴۴ قرار دارند.

در رده سنی زیر ۱۹ سال نیز نوید شمس با درخشش در رقابت های جوانان جهان با ۲۹۰۵ امتیاز صاحب رتبه ۱۲ و در رده زیر ۱۷ سال جایگاه پنجم دنیا را به خود اختصاص داد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.