حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

در راستای درخشش نوید شمس در مسابقات جهانی دو نفره پرتغال

نحوه حضور در مسابقات جهانی و ادامه بازی‌ها در بخش انفرادی

شناسه : 6895 14 آذر 1400 - 17:34 958 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ با شروع مجدد مسابقات جهانی پس از شیوع کرونا، نوید شمس تنها نماینده ایرانی حاضر در رقابتهای جهانی جوانان ، با رنکینگ ۱۰۷ وارد جدول رتبه بندی جهانی شد. او در سال ۲۰۲۱ با جمع آوری امتیازات از شرکت در چهار تورنمنت wtt از مجموع ۱۶ مسابقه […]

نحوه حضور در مسابقات جهانی و ادامه بازی‌ها در بخش انفرادی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ با شروع مجدد مسابقات جهانی پس از شیوع کرونا، نوید شمس تنها نماینده ایرانی حاضر در رقابتهای جهانی جوانان ، با رنکینگ ۱۰۷ وارد جدول رتبه بندی جهانی شد. او در سال ۲۰۲۱ با جمع آوری امتیازات از شرکت در چهار تورنمنت wtt از مجموع ۱۶ مسابقه موجود و بویژه امتیاز فوق العاده نایب قهرمانی استار کانتندر پرتغال، در بخش انفرادی موفق به حضور در جمع ۱۶ نفر برتر رنکینگ جهانی زیر ۱۹ سال جهان شد و جواز حضور در مسابقات جهانی جوانان را کسب کرد.
نماینده کشورمان هم اکنون در رتبه بندی ۱۲ رنکینگ جهانی زیر ۱۹ سال و رتبه ۶ زیر ۱۷ ساله های جهان میباشد.

شمس روز گذشته در مصاف دونفره توانست به همراه هم تیمی خود از تایوان تیم قدرتمند چین متشکل از ژیانگ پنگ و ژنگبکسیون ( نفرات اول و دوم تیم ملی چین) را با نتیجه ۳-۲ مغلوب کند و در یک قدمی مدال جهانی جوانان با شکست مقابل کرواسی و مجارستان از کسب مدال باز ماند.

نماینده کشورمان امروز در ادامه بازیهای انفرادی با حریف قدرتمند ایتالیاییoyebode jhon با رتبه بندی۹۱ جوانان دنیا از ساعت ۶ عصر به وقت ایران برای حضور در جمع ۱۶ نفر برتر به جدال خواهد پرداخت.

هدایت نوید شمس را در این مسابقات میعاد مکیف سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان بر عهده دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.