حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

قدرت نمایی ملی پوشان ایران در فنلاند

شناسه : 6756 12 آذر 1400 - 18:30 861 بازدید ارسال توسط :
مسابقات اپن فنلاند با پیروزی سه نماینده شایسته کشورمان در جریان می باشد.
قدرت نمایی ملی پوشان ایران در فنلاند
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات اپن جهانی فنلاند از ۲ لغایت ۵ دسامبر باحضور امین احمدیان ، امیر حسین هدایی و محمد علی روئین تن سه نماینده ارزنده تنیس روی میز ایران به میزبانی لوجا فنلاند در جریان میباشد ‌.

در جدول حذفی ۱۲۸ نفره این رقابتها ، امیر حسین هدایی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم به مصاف حریفی از سوئد رفت که در پایان با پیروزی ۳ بر ۲ به مرحله یک شانزدهم این رقابت ها راه یافت.
هدایی میبایست در این مرحله با نماینده کشور میزبان دارنده رتبه بندی ۳۳۷ جوانان به رقابت بپردازد و در صورت پیروزی میبایست به مصاف برنده دیدار بین محمد علی روئین تن و حریف لوگزامبورگی رود.

دیگر ملی پوش کشورمان ،محمد علی روئین تن در جدول ۱۲۸ نفره با جیاب از کشور انگلیس مسابقه داد و با نتیجه ۳ بر ۲ از سد نماینده انگلستان با رده بندی ۵۰۸ جوانان گذشت و در گام دوم نیز با حساب ۳ بر ۱ از حریف فنلاندی خود عبور کرد . روئین تن در گام سوم میبایست با حریفی از لوکزامبورگ به رقابت بپردازد.
امین احمدیان نیز در جدول نخست مسابقات با قرعه استراحت شد و در گام دوم در مصاف با حریف اکراینی خود با رتبه بندی ۱۲۳ جوانان دنیا با حساب ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت . نماینده کشورمان در گام بعد با جمهوری چک به رقابت خواهد پرداخت و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار لتونی و جمهوری چک خواهد رفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.