حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

14 شوال 1445 Monday, 22 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

نمایندگان ایران در سه رویداد بین‌المللی به میدان می‌روند

شناسه : 6732 11 آذر 1400 - 9:12 853 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ نمایندگان کشورمان در سه رویداد بین المللی در کشورهای پرتغال فنلاند و آلمان به مصاف حریفان خود می‌روند . رقابت های قهرمانی جوانان جهان در شهر ویلا نووا دی گایا پرتغال برگزار می شود و نوید شمس نماینده انتخاب شده کشورمان در مسابقات انفرادی و دونفره […]

نمایندگان ایران در سه رویداد بین‌المللی به میدان می‌روند
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ نمایندگان کشورمان در سه رویداد بین المللی در کشورهای پرتغال فنلاند و آلمان به مصاف حریفان خود می‌روند .

رقابت های قهرمانی جوانان جهان در شهر ویلا نووا دی گایا پرتغال برگزار می شود و نوید شمس نماینده انتخاب شده کشورمان در مسابقات انفرادی و دونفره به مصاف حریفان خود می‌رود .

مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان روزهای یازدهم لغایت هفدهم آذر ماه برگزار می شود و از روز شنبه سیزدهم آذر ماه نوید شمس در رقابت های انفرادی به مصاف حریفان خود می‌رود . در رقابت های دو نفره نیز تیم نوید شمس و فنگ از چین تایپه مسابقه می دهند .
در این رقابت ها میعاد مکیف سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان هدایت شمس را برعهده خواهد داشت .

در مسابقات اپن بین المللی فنلاند که از فردا دوازدهم آذر ماه به مدت ۳ روز در شهر لوجا در دو رده بزرگسالان و زیر ۲۱ سال برگزار می شود که امیرحسین هدایی ، امین احمدیان و محمدعلی رویین تن نمایندگان کشورمان با رقبای خود مسابقه می دهند .
اما در رقابت های زیر ۲۱ سال امین احمدیان به عنوان سید یک مسابقات مقابل حریفان خود قرار می گیرد . احمدیان در جدول حذفی این مسابقات با استراحت در دور اول بایستی با برنده بازیکنان نروژ یا دانمارک مسابقه بدهد .
در این رقابت ها ۱۰۹ بازیکن از کشورهای مختلف از جمله چین ژاپن سوئد و فرانسه حضور دارند.

در سومین رقابت های بین المللی آذر ماه ، امین احمدیان روزهای ۱۶ تا ۲۰ آذرماه در شهر دوسلدورف آلمان در مسابقاتی تحت عنوان WTT-FEEDER با رقبای خود مسابقه می دهد . احمدیان در مسابقات دونفره نیز بهمراه لوا جاک از صربستان شرکت خواهد کرد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.