حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

با حضور دبیر فدراسیون تنیس روی میز جلسه مناطق کشور در اصفهان برگزار شد

شناسه : 6495 28 آبان 1400 - 18:29 942 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ پس از برگزاری دور اول مسابقات مقدماتی تورهای ایرانی رده های مختلف سنی در مناطق یازده گانه کشور ، جلسه بررسی ادامه این رقابت ها در دور دوم با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز ، علیرضا حجازیان رئیس و فرخنده سلیمانی دبیر مناطق و […]

با حضور دبیر فدراسیون تنیس روی میز جلسه مناطق کشور در اصفهان برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ پس از برگزاری دور اول مسابقات مقدماتی تورهای ایرانی رده های مختلف سنی در مناطق یازده گانه کشور ، جلسه بررسی ادامه این رقابت ها در دور دوم با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز ، علیرضا حجازیان رئیس و فرخنده سلیمانی دبیر مناطق و حضور مسئولین منطقه های مختلف به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان طی روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ماه برگزار شد .

در پایان این جلسه و با تصویب حاضرین مقرر شد دومین دوره مسابقات مقدماتی تورهای ایرانی بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان پسر در مناطق برگزار شود و مسابقات دور دوم هوپس پسر و دختر بهمراه تورایرانی بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان دختر بصورت سراسری و طبق سهمیه بندی که فدراسیون برای استان ها بزودی اعلام می کند برگزار شود .

در مصوب دیگری مقرر شد رقابت های باشگاهی بزرگسالان مناطق انجام شود و تیم های اول تا سوم به لیگ دسته یک بزرگسالان آقایان باشگاههای کشور راه پیدا کنند .

گفتنی است مسابقات مناطق کشور یکی از بزرگترین فعالیت های تنیس روی میز در ایران محسوب می شود که در دور اول آن ۲۴ مسابقه در رده های سنی جشنواره استعدادیابی ۶ تا ۸ سال ، نونهالان ۸ و ۹ سال ، هوپس ۱۰ و ۱۱ سال ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و با حضور بیش از ۷۵۰ بازیکن در ۱۱ منطقه در کشور برگزار شد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.