حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

برگزاری دومین سمینار رهبری و مدیریت زنان

شناسه : 5810 26 مهر 1400 - 13:44 998 بازدید ارسال توسط :
دومین سمینار دوره “رهبری و مدیریت زنان” با عنوان “جنسیت من قدرت من” برگزار شد
برگزاری دومین سمینار رهبری و مدیریت زنان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ دومین سمینار دوره “رهبری و مدیریت زنان” با عنوان “جنسیت من قدرت من” توسط فدراسیون تنیس روی میز و با حضور نواب رئیس بانوان هیأت ­های استانی در تاریخ ۲۴ مهرماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این نشست که به صورت حضوری_مجازی با موضوعیت “روانشناسی مدیران سازمان ها” با مدرسی محسن پروازی و “برابری جنسیتی” به مدرسی فاطمه کیوانی برگزار گردید ، رئیس فدراسیون تنیس روی میز از زحمات نواب رئیس هیات های استانی به سبب مشارکت در تمامی دوره ها و جلسات تخصصی در دوران پاندمی کرونا تشکر و قدردانی نمودند.

علی قارداشی از اقدامات فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در خصوص تشکیل “کمیته برابری جنسیتی” در کنفدراسیون آسیا که با پیشنهاد فدراسیون ایران صورت گرفت توضیحاتی را ارائه دادند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ، ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی، خواستار تشکیل جایگاه مدیریتی زنان در جهت توسعه این رشته به ویژه در بین هیات های استانی گردیدند.

در این نشست، پیمان حسنی دبیر فدراسیون در خصوص عملکرد بانوان و موفقیت در دوره های داوری ، سرداوری و مدیریت از زحمات نواب رئیس استان ها تشکر نمودند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.