حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1425×

اطلاعیه ها

پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک

پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک به مهرداد علی قارداشی و افشین بدیعی

شناسه : 5615 17 مهر 1400 - 10:43 620 بازدید ارسال توسط :
سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کسب دو کرسی مهم بین المللی توسط مهرداد علی قارداشی و افشین بدیعی را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک به مهرداد علی قارداشی و افشین بدیعی
پ
پ

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک طی پیام هایی جداگانه انتخاب مهرداد علی قارداشی به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و افشین بدیعی به عنوان دبیر کل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در متن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک در مورد عضویت علی قارداشی در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی تنیس روی میز آمده است:

جناب آقای مهرداد علی قارداشی
ریاست محترم فدراسیون تنیس روی میز

باسلام؛
انتخاب شایسته شما به عنوان “عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی تنیس روی میز” را به جنابعالی و خانواده فرهیخته تنیس روی میز تبریک گفته و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون جهت رشد و شکوفایی این رشته المپیکی مسألت دارد.
بدون تردید این مسئولیت مهم بیانگر توانمندی جنابعالی در راه اعتلای تنیس روی میز کشورمان در عرصه داخلی و بین المللی می باشد.

امید است همواره در راه رسیدن به اهداف متعالی ورزش کشور بخصوص در توسعه این رشته المپیکی در ابعاد قهرمانی و همگانی، همچون گذشته موفق و مؤید بوده و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون مسئلت دارد.

سید رضا صالحی امیری
رئیس کمیته ملی المپیک

همچنین متن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک درمورد انتخاب افشین بدیعی به عنوان دبیر کل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا بدین شرح است :

جناب آقای مهرداد علی قارداشی
ریاست محترم فدراسیون تنیس روی میز؛

با سلام؛

انتخاب شایسته جناب آقای افشین بدیعی به عنوان “دبیر کل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا” را به جنابعالی و خانواده فرهیخته این رشته المپیکی در کشور تبریک عرض می نماید.

بدون تردید این مسئولیت مهم بیانگر مدیریت دلسوزانه و حمایت از مدیران با تجربه کشورمان در راه اعتلای تنیس روی میز کشورمان در عرصه داخلی و بین المللی می باشد.

امید است ، همواره در راه رسیدن به اهداف متعالی ورزش کشور، بخصوص در امر توسعه این رشته المپیکی همچون گذشته موفق و مؤید باشید.

سید رضا صالحی امیری
رئیس کمیته ملی المپیک

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.