حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

13 شوال 1445 Sunday, 21 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1450×

اطلاعیه ها

شگفتی سازی راکت بدستان ایران در آسیا با برد مقابل هنگ کنگ

شناسه : 5230 08 مهر 1400 - 16:35 520 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ ملی پوشان پینگ پنگ ایران برای کسب عنوان پنجم تا هشتم رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هنگ کنگ تیم قدرتمند شرق آسیا رفتند و با شایستگی ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافتند. ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیر حسین هدایی توانستند […]

شگفتی سازی راکت بدستان ایران در آسیا با برد مقابل هنگ کنگ
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ ملی پوشان پینگ پنگ ایران برای کسب عنوان پنجم تا هشتم رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هنگ کنگ تیم قدرتمند شرق آسیا رفتند و با شایستگی ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافتند.

ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیر حسین هدایی توانستند با کسب سه پیروزی و دو شکست در برابر یکی از تیم های سرشناس شرق آسیا ، خود را مهیای پنجمی آسیا کنند.

شاگردان جمیل لطف الله نسبی که رنکینگ ۲۸ تیمی دنیا را دارا می باشند مقابل هنگ کنگ که صاحب رتبه ی ۱۲ دنیا می باشد شگفتی سازی کردند و اولین برد خود در قهرمانی آسیا را کسب کردند.

در دو بازی نخست ، نوشاد عالمیان در مقابل هو وان کیت دارنده رنکینگ ۱۰۰ دنیا به پیروزی ۳ بر ۰ دست یافت و برادرش نیما دست به کاری بزرگ زد و مقابل وونگ چونگ تین که رنکینگ ۲۰ را برعهده دارد ۳ بر ۱ پیروز شد اما امیرحسین هدایی نتوانست کار هنگ کنگ را تمام کند و با شکست ۳ بر ۱ مقابل لام سو هانگ با رنکینگ ۸۴ جهان کار به بازی چهارم کشید که این بار ، نوشاد عالمیان مقابل وونگ چونگ تین هنگ کنگی صاحب رنکینگ ۲۰ دنیا شکست خورد و کار به بازی پنجم کشید ، در بازی پنجم و سرنوشت ساز نیما عالمیان المپین تنیس روی میز کشورمان با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل هو وان کیت برد ایران را قطعی کرد و در مجموع ۳ بر ۲ در این بازی حساس و مهم به پیروزی دست یافتیم.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برای کسب مقام پنجمی تیمی قاره ی کهن فردا (جمعه) از ساعت ۱۱:۴۵ صبح به مصاف برنده ی سنگاپور و قزاقستان خواهد رفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.