حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1427×

اطلاعیه ها

صعود عابدینیان و امیری در جمع ۱۶ بازیکن برتر کرواسی

شناسه : 5038 19 شهریور 1400 - 15:49 876 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز،در ادامه مسابقات کانتندر کرواسی میلاد عابدینیان و آریا امیری از سد حریفان خود گذشتند . عابدینیان با غلبه ۳ بر ۰ در مصاف با Luka به دور بعد راه یافت. ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۹ نتایج میلاد در مقابل میزبان بود. حریف میلاد […]

صعود عابدینیان و امیری در جمع ۱۶ بازیکن برتر کرواسی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز،در ادامه مسابقات کانتندر کرواسی میلاد عابدینیان و آریا امیری از سد حریفان خود گذشتند .

عابدینیان با غلبه ۳ بر ۰ در مصاف با Luka به دور بعد راه یافت. ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۹ نتایج میلاد در مقابل میزبان بود. حریف میلاد در این دور Sergey Ryzhov از روسیه بوده.این بازیکن در بازی قبل با حساب ۳ بر ۰ از سدنماینده المان گذشت.

جدال آریا امیری با semon Shevnin از روسیه به سود آریا با ریز نتایج ۱۱ بر ۹ در گیم اول ،۱۱ بر ۴ و ۱۱ بر ۲ به پایان رسید.آریا در گام بعد به مصاف Eduard Ionescu دارنده رنک ۱۲ از کشور رومانی میرود . این بازی نیز به مانند رقابت میلاد تا دقایقی دیگر برگزار میگردد

بازی نزدیک سید محمد موسوی طاهر با simon Belk با حساب ۳ بر ۲ به سود نماینده چک با رنک ۴۵ جوانان دنیا خاتمه یافت

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.