حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1426×

اطلاعیه ها

جدال ملی پوشان جوان ایران در مرحله ی حذفی

شناسه : 5029 19 شهریور 1400 - 13:05 986 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه مسابقات تیم ملی جوانان تنیس روی میز کشورمان در کرواسی، تنها نماینده کشورمان در جدول ۶۴ نفره با شروعی مقتدرانه به مرحله یک شانزدهم راه یافت. در تقابل محمد موسوی با Timothy Falconnier از سوئیس ، جوان شایسته کشورمان با حساب ۳ بر ۰ به […]

جدال ملی پوشان جوان ایران در مرحله ی حذفی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه مسابقات تیم ملی جوانان تنیس روی میز کشورمان در کرواسی، تنها نماینده کشورمان در جدول ۶۴ نفره با شروعی مقتدرانه به مرحله یک شانزدهم راه یافت.

در تقابل محمد موسوی با Timothy Falconnier از سوئیس ، جوان شایسته کشورمان با حساب ۳ بر ۰ به پیروزی دست یافت و به دور بعد راه یافت. ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۲ و ۱۱ بر ۹ نتایجی بود که در این بازی رقم خورد. موسوی در مرحله یک شانزدهم به دیدار Simon Belik با رنکینگ ۴۵ جوانان دنیا از جمهوری چک خواهد رفت. این بازی حوالی ساعت ۱۴ به وقت ایران برگزار میگردد.

آریا امیری در دور اول جدول حذفی به مانند میلاد عابدینیان با قرعه استراحت روبرو شد.
اما در جدول ۳۲ نفره امروز میبایست با semen Shevnin با رنکینگ ۲۲۱ از روسیه روبرو گردد. این بازی حوالی ساعت ۱۴ برگزار میگردد. حریف عابدینیان نیز در این مرحله، luka Zlatkov دارنده رنکینگ ۲۰۶ از کرواسی بوده که میبایست حوالی ساعت ۱۴:۳۰ با یکدیگر به رقابت بپردازند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.