حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

شروع مقتدرانه جوانان ایران در کرواسی

شناسه : 5027 18 شهریور 1400 - 22:01 1019 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛با آغاز رقابتهای انفرادی زیر ۱۹ ساله های کانتندر جوانان در کرواسی که از صبح امروز در سالن آرنا واراژدین آغاز شد، نتایج ذیل برای ملی پوشان کشورمان رقم خورد. محمد موسوی در مصاف با Rino Vidan با نتیجه ۳ به ۰ پیروز شد. ۱۱ بر ۵، ۱۵ […]

شروع مقتدرانه جوانان ایران در کرواسی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛با آغاز رقابتهای انفرادی زیر ۱۹ ساله های کانتندر جوانان در کرواسی که از صبح امروز در سالن آرنا واراژدین آغاز شد، نتایج ذیل برای ملی پوشان کشورمان رقم خورد.

محمد موسوی در مصاف با Rino Vidan با نتیجه ۳ به ۰ پیروز شد. ۱۱ بر ۵، ۱۵ بر ۱۳ و ۱۳ بر ۱۱ نتایجی بود که در بازی موسوی در مقابل حریف کروات رقم خورد. نماینده کشورمان حوالی ساعت ۱۷ در تقابل با Vladislav Makarov با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به عنوان نفر دوم گروه راهی جدول ۶۴ نفره گردید.

آریا امیری در بازی مقابل Sergey Ryzhov به پیروزی ۳ بر ۰ دست یافت. امیری دو گیم اول را ۱۱ بر ۵ به سود خود به اتمام رساند و در گیم سوم نیز با حساب ۱۳ بر ۱۱ پیروز میدان گردید. پیش از این در جدول ۶۴ نفره رقابت همزمان کانتندر اسلوونی نیز نماینده کشورمان مقابل حریف روس خود شکست خورده بود .بازی دوم آریا در مقابل Erik Huzsvar از مجارستان نیز با پیروزی ۳ بر ۲ نماینده کشورمان خاتمه یافت و امیری به عنوان سرگروه راهی جدول حذفی شد.

میلاد عابدینیان نیز در بازی نخست موفق شد ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۱ و ۱۳ بر ۱۱ از سد Filip Borovnjak میزبان بگذرد. بازی دوم میلاد با Tom Closset از بلژیک بود که نماینده کشورمان با پیروزی ۳ بر ۲ موفق شد به عنوان صدرنشین به جدول اصلی راه یابد.

فردا ظهر شاگردان امیر بخشی در کرواسی به مصاف حریفان خود در جدول حذفی خواهند رفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.