حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1423×

اطلاعیه ها

سجده شکر هدایی و پیروزی نوشاد در تقابل برادران عالمیان

شناسه : 4513 15 مرداد 1400 - 13:30 515 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، دور اول رقابتهای انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی آمریکا صبح امروز با انجام ۲ بازی در کمپ بین المللی شهید عضدی مجموعه شیرودی به پایان رسید. در مصاف حساس برادران عالمیان این نوشاد بود که با برتری در گیم اول با نتیجه ۱۱ بر […]

سجده شکر هدایی و پیروزی نوشاد در تقابل برادران عالمیان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، دور اول رقابتهای انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی آمریکا صبح امروز با انجام ۲ بازی در کمپ بین المللی شهید عضدی مجموعه شیرودی به پایان رسید.

در مصاف حساس برادران عالمیان این نوشاد بود که با برتری در گیم اول با نتیجه ۱۱ بر ۶ , گیم سوم و پنجم ۱۱ بر ۷ و گیم ششم ۱۱ بر ۵ به برتری ۴ بر ۲ دست یافت .

در دیدار امیر حسین هدایی و امین احمدیان پس از تمام شدن گیم اول و دوم به سود احمدیان با نتیجه ۱۱ بر ۸ ، در پایان این هدایی بود که با حساب ۴ بر ۲ از سد حریف گذشت.
هدایی در گیم سوم با نتیجه ۱۱ بر ۷،گیم چهارم ۱۱ بر ۸ ،گیم پنجم ۱۱ بر ۹ و در گیم پایانی ۱۷ بر ۱۵ پیروز میدان شد و بعد از پیروزی در دور اول سجده ی شکر بجا آورد.

در ادامه انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی آمریکا، عصر امروز از ساعت ۱۷ نوشاد عالمیان به مصاف امیر حسین هدایی خواهد رفت و نیما عالمیان با امین احمدیان دیدار خواهد کرد.

دور سوم و پایانی رقابت انتخابی نیز از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز خواهد شد و تکلیف دو ملی پوش نهایی برگزیده به آمریکا مشخص خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.