حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1445×

اطلاعیه ها

آخرین عضو تیم ملی بزرگسالان بانوان انتخاب شد

شناسه : 4370 30 تیر 1400 - 2:40 1235 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، صبح امروز (سه شنبه) دور پنجم رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان با حضور ۱۰ ورزشکار در جدول حذفی دنبال شد که در پایان ملیکا کرمی از تهران موفق شد با شکست کلیه رقبا صاحب لباس تیم ملی گردد. کرمی که در دور اول با قرعه استراحت […]

آخرین عضو تیم ملی بزرگسالان بانوان انتخاب شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، صبح امروز (سه شنبه) دور پنجم رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان با حضور ۱۰ ورزشکار در جدول حذفی دنبال شد که در پایان ملیکا کرمی از تهران موفق شد با شکست کلیه رقبا صاحب لباس تیم ملی گردد.

کرمی که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد در دور دوم به مصاف الینا رحیمی رفت و پس از شکست ۴ بر ۱ به مرحله بعد صعود کرد، این بازیکن خوش اخلاق در دیدار یک چهارم نیز با نتیجه۴ بر سه از سد پریناز حاجیلو سختکوش گذشت و در فینالی نزدیک بانوان تهرانی این کرمی بود که توانست با نتیجه ۴ بر ۲ از سد هلیا اصغری بگذرد و به عنوان آخرین نفر صاحب لباس تیم ملی گردد.

هلیا اصغری نیز پس از قرعه استراحت در دور نخست،به مصاف هدیه آقامحمدی رفت ‌که در پایان با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید سپس در برخورد با جمالی فر با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و راهی فینال شد که در پایان مغلوب ملیکا کرمی شد و از رسیدن به تیم ملی بانوان کشورمان بازماند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.