حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

پنجمین عضو تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد

شناسه : 4358 28 تیر 1400 - 20:06 705 بازدید ارسال توسط :
در دور پنجم رقابتهای انتخابی تیم ملی تنیس روی میز جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، روئین تن با پیروزی مقتدرانه برابر همه ی حریفان خود به ترکیب تیم ملی راه یافت.
پنجمین عضو تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛دور پنجم رقابتهای حذفی انتخابی تیم ملی مردان بزرگسال کشور از صبح امروز (دوشنبه)با حضور ۱۱ ورزشکار در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد که در پایان محمد علی روئین تن نماینده استان فارس پس از رویارویی در فینال با محمد مهدی اصلمند از خراسان رضوی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی دست یابد و به عنوان پنجمین عضو، تیم ملی کشورمان را در رقابتهای قهرمانی آسیا همراهی نماید.

روئین تن در دور اول جدول پنجم ابتدا با قرعه استراحت روبرو شد، سپس با پشت سر گذاشتن حمیدرضا طاهرخانی،علی اکبر شعاری راهی فینال شد تا در گام پایانی با پیروزی ۴ بر ۱ در برابر اصلمند به این مهم نائل آید.

بدین ترتیب نیما عالمیان، نوشاد عالمیان، امین احمدیان، امیرحسین هدایی و محمدعلی روئین تن ترکیب نهایی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است مهرماه در دوحه قطر برگزار شود را تشکیل می دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.