حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

بانوی ملی پوش بزرگسالان در جوانان هم ملی پوش شد.

شناسه : 4264 22 تیر 1400 - 20:44 647 بازدید ارسال توسط :
در آغاز رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان دختر ، شیما صفایی با غلبه بر همه ی حریفان به عنوان اولین ملی پوش به عضویت تیم ملی جوانان دختر درآمد.
بانوی ملی پوش بزرگسالان در جوانان هم ملی پوش شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، پس از اتمام دور اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان دختر، شیما صفایی در فینال مقابل پریناز حاجیلو با نتیجه ۴ بریک پیروز ، و به عنوان اولین بازیکن جواز حضور در ترکیب اصلی تیم ملی جوانان دختر را کسب کرد.

شیما صفایی که عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز می باشد ،در پیکارهای مرحله اول که از صبح امروز (سه شنبه) با حضور ۱۶ ورزشکار در جدول تک حذفی دنبال شد موفق شد پس از پشت سر گذاشتن ساره احمدی، منا صبحانی خواه و الینا رحیمی پا به مرحله فینال گذاشته و با عبور از حاجیلو موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی تنیس روی میز جوانان شد.

مرحله گروهی این مسابقات با حضور ۱۸ ورزشکار از صبح دیروز در شش جدول آغاز شد که در پایان ۴ نفر برتر جدول یک تا چهارم مستقیم وارد مرحله حذفی اصلی و دو نفر برتر گروه پنجم و ششم و نفرات دوم گروه در ابتدا وارد جدول حذفی مقدماتی شده سپس به مرحله اصلی راه یافته تا همراه هشت نفر برتر رنکینگ ملی شانس خود را برای عضویت تیم ملی کشورمان در مراحل چهارگانه انتخابی امتحان کنند.

شایان ذکر است این رقابتها با نام و یاد خاطره زنده یاد مائده کاردگر داور ملی کشورمان در حال برگزاریست و تا ۲۵ تیر ماه ادامه دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.