حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1423×

اطلاعیه ها

نوشاد عالمیان هم به ترکیب تیم ملی راه یافت

شناسه : 3888 02 تیر 1400 - 17:58 515 بازدید ارسال توسط :
در آخرین روز رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، نوشاد عالمیان با پیروزی مقتدرانه برابر همه ی حریفان خود به ترکیب تیم ملی راه یافت.
نوشاد عالمیان هم به ترکیب تیم ملی راه یافت
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ امروز (چهارشنبه) آخرین مرحله از انتخابی تیم ملی برگزار شد و در پایان نوشاد عالمیان از استان مازندران به ترکیب پنج نفره تیم ملی راه پیدا کرد.

عالمیان که در سه مرحله ی قبل با بد اقبالی از رسیدن به ترکیب تیم ملی بازمانده بود، امروز در مرحله ی آخر، قاطعانه همه ی حریفان خود را از پیش رو برداشت و در دیدار نهایی حمیدرضا طاهرخانی را با نتیجه نزدیک چهار بر سه شکست داد و به عضویت تیم ملی برای رقابت های قهرمانی آسیا درآمد.

پیش از این امیرحسین هدایی و امین احمدیان از استان تهران و افشین نوروزی از استان خوزستان در مراحل قبلی جواز حضور در ترکیب تیم ملی را بدست آوردند، همچنین نیما عالمیان، المپین تنیس روی میز کشورمان با تشخیص کادر فنی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا انتصاب شد و ترکیب ۵ نفره تیم ملی تنیس روی میز کشورمان را تشکیل می دهند.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا شهریورماه امسال در دوحه قطر برگزار می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.