حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

با حضور علی قارداشی مجمع سالیانه هیأت تنیس روی میز اصفهان برگزار شد

شناسه : 3792 25 خرداد 1400 - 15:18 605 بازدید ارسال توسط :
مجمع سالیانه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان با حضور رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و افشین بدیعی نائب رئیس تنیس روی میز آسیا در محل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.
با حضور علی قارداشی مجمع سالیانه هیأت تنیس روی میز اصفهان برگزار شد
پ
پ

به گرارش روابط عمومو فدراسیون تنیس روی میز مجمع عمومی سالیانه هیأت تنیس روی میز استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، افشین بدیعی نایب رئیس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و مهدی تکابی رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان برگزار شد.

در این مجمع رئیس فدراسیون گفت :
ظرفیت پاراتنیس روی میز دیده نشده است

🔺🔻 رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به نمایندگان این رشته در المپیک توکیو گفت: می توانستیم دو سهمیه دیگر در المپیک داشته باشیم که با بدشانسی روبرو شدیم، اما در هیئت ژوری، رقابت های انفرادی آقایان و داوران نمایندگانی در المپیک توکیو خواهیم داشت

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان :
اصفهان ظرفیت میزبانی رویدادهای بین المللی را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان در رشته های مختلف در سطح بین المللی گفت: استان اصفهان می تواند میزبان رویدادهای بین المللی و آسیایی باشد و منتظر هستیم تا از طریق فدراسیون یکی از رویدادهای مهم این رشته به اصفهان داده شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.