حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

فراسنج نیمی از راه قهرمانی را طی کرد

شناسه : 3612 22 خرداد 1400 - 19:16 615 بازدید ارسال توسط :
فراسنج با بهره گیری از ملی پوشان خود، فینال رفت را به سود خود خاتمه داد و با نتیجه ۴ بر ۲ از سد تیم رعد پدافند هوایی کاشان گذشت.
فراسنج نیمی از راه قهرمانی را طی کرد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ امروز (شنبه) دور رفت فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر باشگاههای کشور بین دو تیم فراسنج تهران و رعد پدافند هوایی کاشان ازساعت ۱۶ آغاز شد.

این بازی که از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود، در نهایت با برد تیم فراسنج خاتمه یافت.

فراسنج که دومین سال حضورش در لیگ برتر تنیس روی میز را تجربه میکند با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و محمدامین صمدی توانست با نتیجه ۴ بر ۲ از سد رعد پدافند که افشین نوروزی، امین احمدیان، سروش امیری نیا ، حمید شمس و محمد اصلمند را در اختیار داشت عبور کند و گام بلندی برای اولین قهرمانی خود در لیگ برتر تنیس روی میز بردارد.

در ابتدا یاران صابری در تیم فراسنج با ۴ برد پیاپی فینال را طوفانی آغاز کردند.
دو بازی آغازین دوبل با برد فراسنج همراه شد و در ادامه نوشاد عالمیان با شکست امیری نیا و همچنین امیرحسین هدایی با برد مقابل حمید شمس امیدهای رعد برای کسب قهرمانی را کمرنگ کردند، اما یاران رعد، با برد روحیه بخش افشین نوروزی در برابر نیما عالمیان ملی پوش المپیکی ایران و پیروزی امین احمدیان در برابر صمدی امیدوار به بازی برگشت فینال خواهند بود.

بازی برگشت فینال و مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور فردا از ساعت ۱۶ در آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده برگزار خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.