حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

رعد پدافند اولین فینالیست لیگ برتر

شناسه : 3591 21 خرداد 1400 - 13:50 839 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در دیدار برگشت مرحله ی نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز ، امروز (جمعه) از ساعت ۱۰ دو تیم رعد پدافند هوایی کاشان و شهرداری کرج در سالن امیر احتشام زاده به مصاف‌ هم رفتند. در سه بازی نخست شاگردان امیر بخشی در شهرداری کرج خوش […]

رعد پدافند اولین فینالیست لیگ برتر
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در دیدار برگشت مرحله ی نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز ، امروز (جمعه) از ساعت ۱۰ دو تیم رعد پدافند هوایی کاشان و شهرداری کرج در سالن امیر احتشام زاده به مصاف‌ هم رفتند.

در سه بازی نخست شاگردان امیر بخشی در شهرداری کرج خوش درخشیدند و ۳ پیروزی کسب کردند اما تجربه ی بالای بازیکنان رعد در ادامه ، اجازه نداد که شهرداری کرج نتیجه ی بازی رفت را جبران کند و شاگردان حسن رحیمی با سه برد پیاپی نتیجه را به تساوی کشاندند تا این بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یابد.
با توجه به پیروزی ۵ بر ۱ رعد در بازی رفت، تیم رعد پدافند هوایی کاشان راهی فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور شد.

این برای اولین بار است که تیم تنیس روی میز رعد پدافند به فینال لیگ برتر راه پیدا میکند و باید منتظر دیگر فینالیست این رقابت ها بین دو تیم فراسنج تهران و دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز ، روزهای شنبه (۲۲ خرداد) و یکشنبه (۲۳ خرداد) ساعت ۱۶ به صورت رفت و برگشت در آکادمی امیر احتشام زاده برگزار خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.